Στο πλαίσιο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της ταμειακής του υπηρεσίας, ο Δήμος Αμαρίου, εκσυγχρονίζει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών από δημότες του, παρέχοντας τους την δυνατότητα να υλοποιούν αυτόματα, σε πραγματικό χρόνο και όλο το 24ώρο, τις πληρωμές τους προς το Δήμο, αξιοποιώντας τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται από το τραπεζικό σύστημα της χώρας.

Με την ανάπτυξη και ενεργοποίηση υπηρεσιών ePos, μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου, ο δημότης, μετά την πιστοποίηση του, θα έχει πρόσβαση στις προσωπικές του οφειλές τις οποίες θα μπορεί πλέον να εξοφλήσει μέσα από μία απλή και σύντομη διαδικασία με τη χρήση της προσωπικής του κάρτας (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη).

Η διαδικασία λαμβάνει χώρα μέσα από τρία απλά βήματα:

– Εισέρχεστε στην ιστοσελίδα του Δήμου www.amari.gr και επιλέγετε: Ηλεκτρονικές Πληρωμές

– Επιλέγετε Σύνδεση και ταυτοποίηση μέσω προσωπικών κωδικών TaxisNet

– Επιλέγετε από τις Βεβαιωμένες Οφειλές την οφειλή που επιθυμείτε να εξοφλήσετε και ολοκληρώνετε την πληρωμή με χρήση της κάρτας σας.

Ουσιαστικά, οι δημότες αποκτούν ηλεκτρονική πρόσβαση στην προσωπική τους καρτέλα, μέσα από την οποία ενημερώνονται για το ιστορικό πληρωμών, το τρέχον οφειλόμενο πόσο, το είδος και την ημερομηνία λήξης των οφειλών τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία παρέχεται η δυνατότητα στους δημότες να ολοκληρώσουν τις υποθέσεις τους με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία και γραφειοκρατία, ενισχύοντας σημαντικά την αποδοτικότητα είσπραξης και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των δημόσιων πόρων.

Στην ίδια κατεύθυνση, ο Δήμος Αμαρίου έχει ενταχθεί στο Σύστημα Διατραπεζικών Συναλλαγών ΔΙΑΣ, με το αμέσως επόμενο διάστημα να αναμένεται η ενσωμάτωση στα νέα ειδοποιητήρια που θα εκδοθούν από το Δήμο, ενός μοναδικού Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής, ο οποίος θα παρέχει σε κάθε δημότη τη δυνατότητα να εξοφλεί τις οφειλές του σε όλες τις Ελληνικές Τράπεζες, κάνοντας χρήση όλων των δυνατοτήτων πληρωμών που παρέχονται σήμερα, όπως π.χ. μετρητά, χρέωση τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, internet banking και phone banking.