Την Παρασκευή 15/05/2026 θα πραγματοποιηθεί δράση προληπτικής οδοντιατρικής σε συνεργασία με Το Χαμόγελο του Παιδιού στο Δημοτικό Σχολείο Αποστόλων και στο Νηπιαγωγείο Γερακαρίου.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Αμαρίου με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», μέσω του συμφώνου συνεργασίας που έχει υπογραφεί, με στόχο την υποστήριξη και προαγωγή της υγείας και της ευημερίας των παιδιών της τοπικής μας κοινωνίας.
Η δράση στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη σημασία της στοματικής υγιεινής και της πρόληψης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προαγωγή της υγείας των μαθητών.
Ευχαριστούμε θερμά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τη συνεργασία, την προσφορά και τη διαρκή στήριξή του σε δράσεις που αφορούν τα παιδιά και την οικογένεια.
Η πρόληψη, η προστασία και η υγεία των παιδιών μας αποτελεί προτεραιότητα για όλους μας.
